Summa sidvisningar

lördag 17 januari 2015

Lördagsmys!

Lördagsmyset är igång...här har vi både fredagsmys och lördagsmys. Nu kollar vi "Pippi" och pärlar pärlbrickor.
Isolde kom hem för en stund sen efter att varit på bio med kompisen Nova och hennes mamma. Det va lite tufft att lämna över henne. Nämligen första gången hon åker iväg så här....jag kollade både dubbdäcken och flyttade över vår bilstol innan dom fick rulla iväg....haha! Detta med bilåkning är lite av min skräck. Vi krockade ju ordentligt 2009 och sen dess är jag "nojjig". Jag kan nästan bli galen när ja ser barn i framsätet,UTAN bilstol För mig är det så otänkbart att jag skulle inte ens åka upp till dagis 50 meter utan att spänna fast!
Men det hade gått fint!

Johan och jag åkte och träna ihop. Det är bra att träna ihop....han är lär mig massor. Just i detta lyssnar jag noga på hans råd. Är ingen idé att säga i mot nån som är bättre än sig själv.
Idag fegade jag ur på 100 kg...jag hade inte bestämt mig...jag tvekade och vågade inte. Helt plötsligt så hade jag inte tid att skada ryggen ...haha
Men blev en hel del annat bra!!!!

Isidor va hos morfar så vi blev kvar där efteråt.

En perfekt lördag som vi ska runda av i soffan med Tv och godis!!!!
Vi har börjat titta på en ny serie på Netflix...Top of the lake.
200 kg kom Johan upp på idag! det är bra....ibland "hör" man att folk inte tror att man blir stark av Crossfit,egentligen vet jag inte vart just detta kommer ifrån. Det kommer dock från människor som kanske aldrig provat ens....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar