Summa sidvisningar

tisdag 6 januari 2015

"Packat och klart"

där ja...nu ligger papper och block i en prydlig hög...ihop packat!!!!
Nu får det vara nog....jag har pluggat klart inför Microbiologi tentan som äger rum klockan 8.00 i morgon.
Känner mig så nöjd...nöjd över att ens tagit mig hit,inte en omtenta,flera VG och stabil i psyket!
Inför denna tentan känns det så klart lite skakigt då jag inte kunnat plugga som jag önskat, så är det ju...men ändå....hoppas på lite tur kanske,även denna gång. Det enda jag vet är att jag inte kunnat göra mer än så här. Då får man känna sig nöjd!!!!

Vi lämnade dom små på "Julgranspludnring" hos min kära pappa. Dom hade fixat med dom små barnbarnen...godispåsar och kastade ut granen. Så mysigt!!!
Johan och jag åkte till Crossfit boxen och körde. Jag körde en blandning av lyft...knäböj och marklyft men fegade ur vid 95 kg idag, mitt mål på 110 får jag sikta på i år kanske...det kan väl vara ett lite rimligt mål i alla fall. Sen jag skadade min rygg i ett lyft så är jag lite rädd...jag känner av den än.
Kul att träna ihop....det gjorde vi mycket förr innan vi fick våra gemensamma barn. Nu är det sällsynt. Vi skaffar inte barnvakt för att träna ihop....

Nu sover Isolde hos mormor,efterlängtat!
Johan och ja slappar i soffan efter att ätit hemmagjord pizza. MYCKET godare än köpt om man frågar mig!!!!

I morgon är det dagisstart,gympastart och vardagsstart!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar