Summa sidvisningar

tisdag 27 januari 2015

Min arbetsplats!

Godmorgon!
Nyhetsmorgon,kaffe,dator,papper,doftljus...det vankas "hemmaplugg" för hela slanten. Det är så galet mycket bara så jag vet inte i vilken ände jag ska börja...så jag måste börja med att strukturera. Jag är bra på det..tror det är en sak man får som förälder lite gratis.

Igår va jag så sent hemma att det va bara att klä på Isidor i pyjamas, det är tufft tycker jag. Nu ser inte alla dagar ut så tack å lov.
Sen låg Johan och jag i var sin soffa alldeles utslagna med disk över hela diskbänken. Känner man mig så förstår man att jag va trött...haha. Sånt händer inte här...det finns inte en mugg på bänken vid läggdax annars.

Det är roliga kurser jag läser, det säger jag om allt men detta ÄR viktigt. Hjärtsvikt,förmaksflimmer...fladder och gud vet allt....men jag tycker fysiologi är riktigt svårt och jobbigt!

Dax att börja pluggdagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar