Summa sidvisningar

torsdag 22 januari 2015

"Det ligger i luften"!

God kväll i stugan! Jag har lagt barn och kollar nu "Familjen annorlunda", jag blir lite stressad av programmet....det är dels fantastiskt att människor väljer denna livsstil...tycker det är charmigt! Men jag blir lite utmattad av att bara se detta....vilken energi! (Säger hon som har 5) haha.

En lång och slitig dag även denna dag. Vilken vecka...men nu är den snart över. Avskyr att se det så men just nu känns det som jag "överlevde". Idag var det lite "eldigt" bland studenterna...vi anser att det är avsatt för lite tid att göra massor av grupparbete på OCKSÅ...jag vågar inget säga,jag ler och nickar!
Nu tar jag helg, eller nästan...lite hemmaplugg i morgon bara i sin enkelhet.
I morgon får jag sällskap av Isidor som har feber utan symtom....det gillar jag inte riktigt!
Men han kan få sina toppar å sen är det borta.

Det var att åka hem och kasta i sig en kopp kaffe och vidare emot gymmet och ett härligt Spinningpass. DET behövdes,så skönt att rensa skallen från antagonister och VIPS modellen!!!!!

En efterlängtad helg!
Vi hade planer på att åka till Branäs med Johans kompisar från Borås...nu känns det bra att vi hoppade av det. I helgen blir det pulkåkning och kalas!!!!

Vi vänta nu ivrigt på att vår "sjuksköterskebäbis" ska komma...idag hälsade "dom" på oss. Så mysigt!!!!! Det har varit några magar detta år...en liten Nelly såg dagens ljus efter nyår...nu väntar vi på denna tjej!

Underbara tjejer!!!!

SÅ vackert...lite så här vi ser ut som T3 på högskolan...haha. Vi är lite småtjocka och go en del av oss.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar