Summa sidvisningar

tisdag 11 juni 2013

11 Juni

Johan gör sig redo för en jobbnatt!
Vi har varit och ätit god mat,vi tog med oss Isolde. Hon är så enkel att ha med sig. Det va mysigt! Här hemma vaktade lillebror av storebror under tiden. Vi köpte med mat hem till honom och han blev nöjd.

Jobbat idag. Hämtade upp båda barnen hos min pappa och döm om min förvåning när dom berättade att det hade gått bra med Isidor. Han är nämligen svår att lämna bort!!!
Tack mamma och pappa för ni finns!

Hem och byta om....sen va det spinning i värmen!
Fartfyllt och roligt som alltid!
Man får ligga i ordentligt nu för att "trötta ut " dom lite..det är bra!!!!
I morgon blir det gymträning och ett benpass på morgonen...jobbar på kvällen!

På vägen hem mötte jag Johan och barnen med ett träd....Isolde sa- Mamma vi har en överraskning till dig som vi ska ställa på altanen och ropa ÖVERRASKNING när du kommer hem!!!!!
Johan bröt ihop av skratt,så även jag!
Lilla stumpan,inte lätt att hålla hemlisar!!!

Glädje i huset...smultron har kommit!!!

Tjejerna i klänningar!!!!

Ett olivträd från min man med ett fint kort i!!!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar