Summa sidvisningar

torsdag 27 juni 2013

KALAS och Hemmaträning!!!

Känns som det varit mycket ett tag.... kalas,student,midsommarfirande,konfirmation nästa helg.

Beställer tårtor på löpande band och köper kaffe i drivor.

Jag tycker det är otroligt roligt att fixa inför sånt. Men i bland känns det nästan jobbigt. Just nu känns det lite motigt.
Ändå är det 4 års kalas...det är ju fantastiskt med förväntningarna kring det.
Isolde fyller 4 år, det är overkligt.
Minns när hon kom ut...chocken...efter 3 pojkar kom en flicka. Så klart jag blev glad! Det  är väldigt roligt.. Men minst lika roligt med killar.  Det JAG tycker är roligt med flickor är mest kläder.
Annars spelar det ju ingen roll, det ÄR ju faktiskt så! Att drömma om det ena eller andra kan man ju få göra...det kan man ju inte bestämma ändå.Det tycker jag är BRA!
Det är en gåva...!
Den finaste gåva!

Hemmatränar NI?
Jag har inte kört så mycket hemma nu på ett tag. Men lite efter löppassen. Mest axlar,då jag anser att det avslöjar det mesta...hur man sköter sin träning. Haha. Nä,men det jag tycker är roligast att köra helt enkelt, och att jag tycker ett par väl genomtränade axlar är mycket stiligt!!!!
Fick en fråga om EN övning. Vilken hemmaövning man ska välja om man endast gör EN:
BURPEES är det självklara valet.
Den ger nämligen allt!
Armar,axlar,rygg ,bröst,mage,ben och framför allt HJÄRTA!!!!
Få övningar ger sånt extremt puls-påslag dom denna övning. Idag fanns den med på mitt intervall pass....det va slitigt för dom!
Den är perfekt att göra på gräsmattan...starta med 5*3 sen kan man öka upp det till 10*3 efter ett tag.Vila mellan så klart.

Jag är helt slut efter denna.
Men om man bara har liiiite tid, och det har vi ju i bland så kan man passa på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar