Summa sidvisningar

lördag 15 juni 2013

Den pigga natten!!!

När Johan kom hem igår hade han lite att fixa med....jag bestämde mig för en löprunda kl 20.30. Det va bara att göra, inte tänka...på med kläderna och sen bara ge sig av. Skulle jag börja fundera föööör mycket där så hade det varit skönare för mig att sitta kvar i soffan.
Men.....det va ett bra val. Jag har ALDRIG ångrat ett träningspass någonsin...inte detta heller!!!
Här hemma plockade jag fram hantlarna och VIPS så va 50 min träning gjord.

Fredagkväll kl 20.30...jag va ensam på berget kan man säga!

Dock blev jag så pigg att jag inte kunde somna sen. Jag vred och vände i timmar.

Nu är vi uppe hos oss. Kläderna är snart och och  vi ska slappa vid Tv en stund innan vi ska åka till Skövde och fixa lite saker!!!

I eftermiddag ska vi fira en 40 åring!

Härlig Lördag!!!

Idag va det kotrollvikts dag....räcker med en dag i veckan.
Jag har flyt nu.....jag känner det själv.
Kämpar inte det minsta....det kan jag inte påstå. Skärpt till mig lite bara...och det gav resultat.
-21 kg är jag på nu!!!!

Det är jag nöjd med, mår så bra, känner mig pigg...bara positivt!!!
Fredagkväll hos mig!!!! Första gången i hela mitt liv ska tilläggas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar