Summa sidvisningar

onsdag 19 juni 2013

Den perfekta klänningen!!!!

Jag surfar...nästan bestämmer mig...väntar liiiiite. Så håller jag på just nu!!!!
Det vankas ett bröllop i augusti!
Jag kommer vara ganska viktig den dagen då jag ska föreviga denna dag i bilder!
Gud,så nervös jag är!!
Mardrömmar om detta ska ni veta!!!!
DET måste bli bra,så är det ju bara!!!!!!

Sen ska jag ju vara snygg oxå denna dag....men snyggaste lär bruden vara.
Finns bra förutsättningar för att bli världens vackraste brud.
Jag ska ta VÄRLDENS bästa bilder så klart!

NELLY har fina klänningar...MEEEEn lång,kort,tight????????
Älskar färgen!!!!! Lite brunbrända armar. till blått....fint!!!

Dööööö snygg men kanske inte på bröllop!

Inte för ett sommarbröllop men såååå snygg !!!!

MIN favorit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lite kort för mina "stubbar"

Snygg och stilig med vita blommor i håret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar