Summa sidvisningar

onsdag 26 juni 2013

En lång dag...

Tråkig dag, när det regnar konstant. Ändå lite mysigt för jag kan tända ljus!
Vi har hunnit en hel del. Om vi bara får fart så gör vi det.
Nu är hallen till fixad och ljus...Älskar den!
Känns som det blev perfekt!
Nu "önskar" jag mig bara ett vitt köksbord...detta ekbord som alla skulle ha är jag ganska trött på nu.

Annars har vi mest bara varit hemma... det leks,det busas.

Idag kom fina Jenny hit igen och rensade lite till på me&i stången. Nu är det tunt på den!!!! Härligt!!!!

Inte mycket mer har hänt hos oss. Behöver det ju inte alltid göra tack å lov. Isolde och jag har slipat en gammal gunghäst som jag hade när jag va liten...jag har grundmålat den nu. Kommer bli fin i Isidors rum med svarta prickar på kanske.

Är inne i en "fixa-hemma" period igen. det går verkligen upp och ner. Men nu när vädret ändå inte varit så roligt fixar jag gärna hemma.
Brukar ju baka dessa dagar. Men passar mig lite för den lockelsen nu.

I morgon ska jag på lunchdejt med Frida!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar