Summa sidvisningar

tisdag 4 juni 2013

Vi är i fas!

Johorå....vi är i fas!
Tror allt är klart nu
Eller det är det väl inte men allt som jag kan planera och fixa är klart!
Ska bli så roligt!!!!

Idag har vi mest fixat och donat så klart. Isidor sov i 2,5 timma och då är man effektiv verkligen! Då far jag som en galning fram och tillbaka!!!

Mamma och Vera kom en stund på eftermiddagen. Som dom  leker dess tjejer! Nu märks det att Isidor vill vara med...han håller sig framme vår lille "Pyssling"!

Hämtat en så fin tårta inför i morgon....min gamla klasskompis är grym på tårtor!

Å,så skönt att det är ljust ute än. Nästan så man blir sugen på en löprunda innan sovdax! Men nääää, det får va!

Jag har hamnat i Pod-träsket. Satt hela vägen till Vimmerby och lyssnade på en Barnpod....så bra!

Johan pratar med lillasyster i telefonen. Dom verkar komma hitåt i sommar dessa äventyrare som flyttat ända till Östersund!!!!

Kläderna är redo...Isolde har en ny klänning från PompDeLux...sååå fin!Sonen kommer vara så fin så jag blir lipig av bara tanken...har ju sett honom uppklädd när jag fotade honom.
Studenterna är redo!!!

Gubbarna oxå....

Vera har hälsat på idag och klättrat i träd!

Fina mamma!!!!

Pyssling hittar kaffe.....

Tomt....

Å,bulle...toppen när mormor kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar