Summa sidvisningar

måndag 10 juni 2013

RUMP BILD!!!!

För oss med lite rumpor!!!
Älskar rumpor!
Tycker det är en snygg kroppsdel...om den är där den ska vara.

Det är inte min....min är för lång! :o)))
Men skit i det...
Köpte ett par ICHI jeans idag för en bra billig peng.

Vi med rumpor måste hjälpas åt, det är svårt att hitta en bra modell. Me &i jeansen är ju annars bra. Men dessa va oxå bra. Har du nåt tips om bra jeans så dela gärna med dig!!!!!
Jag är övertygad om att min bakdel skulle vara perfekt  (överdrift kanske)om jag stod upp och ner...på huvud.....haha!!!



4 kommentarer:

  1. Hihi uppåner :) Roligt skrivet. Den är jättefin som den är.
    Jag gillar Filippa K: Niki, finns både höga och låga. Jag gillar de höga (inte såååååå höga men mer höga än låga) för då slipper jag den glipa som jag annars får vid svanken. Jag o Frida var i Gbg och shoppade för några helger sedan då fick jag henne att testa och köpa dessa också :)
    Jag har haft ett par Lindex nu i vinter som jag varit nöjd med också. De jag inte gillar är några H&M som förstört ett 10-tal tröjor för mig genom att dragkedjan gjort hål på mina tröjor på magen. Oj så jag har funderat över dessa hål innan jag kom på det. Nu är jeansen slängda och jag har inte fått några mer hål :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda. Ska jag kolla. Hann inte lägga ut kläder i kväll.

      Radera
    2. Men så trist å få tröjor förstörda.Lindex jeans har jag oxå haft i höst och vinter. Bra passform
      Tack för tipsen.

      Radera
    3. Ingen brådska som sagt!! Ha en fin bröllopsdag!

      Radera