Summa sidvisningar

onsdag 12 juni 2013

SEMESTER!!!!!!

Nu har jag semester!!!
Eller inte.....
Men jag jobbar inte förrän i augusti igen.
Jag jobbar ju annars var tredje helg.

Vi tittar på morgondagens väder. Fy,så trist!!! Skolavslutning  i morgon och massor av regn!

Idag la jag mig ute i vår soffa i solen ....vaknade av ett ryck. Hade somnat där och fick snabbt fixa till mig för dagishämtning!
Jag som bara skulle vila lite.

Vi tog cykelkärran och köpte kaffe för att denna mamman skulle fungera under eftermiddagen. Tänk vilket beroende det blivit.

Cyklade nu hem kl 22 efter jobbet och höll på att frysa ihjäl...gick snabbt hem idag.
Nu ligger vi på våra ryggar i soffan. Snart dax för husvagns semester. OCH VET NI....jag längtar!!!!!!!!
Jag har varit lite gnällig i detta husvagnsliv. Inget för mig har jag känt.....men tvära kast här. det ska bli mysigt.....vädret oroar mig en smula!!!!
Jag har tagit hjälp av de husvagns kunniga människorna. Dom som kan detta!!!!
Fått lite tips!

Nu ska jag i säng idag!!!!!

Godnatt!
Härliga sommar!




Melon kungen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar