Summa sidvisningar

tisdag 25 juni 2013

Första stegen!!!!

Idag hände det!!!!
Precis innan vägningen på Familjecentralen...han såg ett plastlejon på bordet. OCH GICK IVÄG....säkert 5-6 steg!
Han har tagit något då och då här hemma.
Stor händelse....vi har väntat kan man säga. Han är över 16 månader och enligt "alla" bör gå nu. Tur att detta lilla barn inte är mitt första. Då hade människor knäckt mig fullständigt med kommentarer  om hans vikt mm.
Tyvärr så är vikten nu ett STORT stort orosmoln för oss,på riktigt!!!! Det känns jobbigt....
Han går nämligen ner i vikt....det ska inga barn göra!

Vi har nu varit så glada och pratat om hur bra han mår ...och så ett bakslag!!!!

Vår lille älskade Isidor...om vi bara visste!!!!!

Nu måste jag skriva om nåt ROLIGT!!!!!


Att Isolde vill se ut som mig,jag är såååå vacker...mitt hår är så fint....jag luktar gott ...sen kommer DET....
-Men jag vill inte ha såååå stora lår! Trodde hon sa TÅR ...dum som jag va frågade jag....då sa hon tydligt "LÅÅÅÅÅJ"!

Där ser man ja.....sanningen kommer från barn
Dax för Fitnessfighten igen i september alltså...(Sanja??)

Vi har haft en bra dag. Kunde äta lunch på altanen, det är vardagslyx för mig.
Träning både på förmiddagen och nu i kväll. JAPP,kroppen ÄR gjort för att aktiveras!!!!
Det är "sunt"...mer sunt än att inte träna!!!!!
Så innan ni dömer mig nu så se över egna vanor FÖRST!!!!

Varit hos mamma, Isidor lekte med kristallglas....drog ner allt fint hon hade....vi jagade och svettades.
Spinning för mig i kväll. Min gud så hett...men så roligt!!!!!

Allsång med underbara MÅNS!
Han är en liten farbror.....

Oro i lägret hos sonen....hostigt!!!
Jag springer upp å ner...nappen i...hostar ur...jag upp igen.'
Försöker förtränga att i frysen finns mjukglass....det är gott! Frågan är om det är tillräckligt gott ......Jag kämpar lite till får vi se sen!!!!!
Nä,men trevlig Tisdag på ER!!!!

Blev ingen fotokurs med Mickan idag då Isidor inte va riktigt i form för modelljobb. Men sen så....blev det dessa fina bilder på väg till dagis...nyvaken!!!!

Undra vad du tänker Älskade barn!




1 kommentar: