Summa sidvisningar

lördag 1 juni 2013

På väg mot äventyr.

Nu sitter vi i bilen på väg mot Vimmerby. Vädret ser  lovande ut denna gång. Vi har stannat till i Jönköping och min man kom ut från Media Markt med ett objektiv till min kamera. Han är bäst! Grymma bilder blir det nu!
I går träffades vi ett gäng tjejer och drack både bubbel,rose och öl. sen vidare på AW och mat!, Mycket trevligt! Så roliga lättsamma tjejer.....mycket skratt!

Denna veckas träning har varit ur usel...eller mer brist på träning. 6 dagars träning per vecka är mitt vanliga upplägg...denna vecka 3 gånger. Så kan det va,tid har funnits....lusten har sviktat...orken likaså. Det kommer ju en ny vecka nu.......

Även om tid finns,det gör det för dom lästa så kan man behöva prioritera. Studentfix,studentfotografering,sångstund,AW med vin och vänner,dagisfest och sol. Tycker jag prioritera ganska klokt i veckan.

Nu sover lillebror....Isolde pratar konstant...Johan skäller som en hund över en traktor.....jag tittar ut och tycker livet är alldeles fantastiskt "snällt " mot mig just nu....rent av underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar