Summa sidvisningar

måndag 24 juni 2013

Det råder förvirring!!!!

Om någon vänlig själ bara kan komma till mig och säga GÖR DETTA,gör så här!!!!
Jag står inför viktiga val just nu. Jag ska välja "bana"...eller inte. Jag har en plan som med allt jag gör...precis som  jag alltid har ett mål. Det är JAG!!! Så funkar jag...
Men nu vet jag helt plötsligt ingenting.
Nu undrar jag IGEN vad jag ska bli när jag blir stor....?
Ska jag,ska jag inte...bör jag...vill jag...kan jag.....vill jag!
Jag va nästan i hamn med tanken , sen tog det tvära kast!
Eller så tänker jag för mycket, ett litet problem jag har. Analyserar saker in i minsta minsta lilla grej.
Man vill att saker ska bli bra. För mig måste det bara bli det...anser mig inte ha utrymme för "ångra" . Jag är för gammal.

Nu har jag sannerligen lite att fundera över igen....ett samtal i morgon och det är sen bestämt. Så får det bli!!!!
Avgörandets dag på nåt sätt.
Man väljer för så många...familjen framför allt!
För mig är det det viktigaste som finns och jag skulle med lätthet kunna ställa mig långt bak i ledet för dom alla. Men nu ska jag också starta nåt nytt i livet......men fortfarande för oss alla!
Dessa två bestämmer tempot i mitt liv just nu. För dom är små.....dom stora bestämmer andra saker i sina liv. Val gör vi...Nu ska jag välja maximal tid med dessa,ingenting är viktigare för mig....men också maximal utveckling för MIG!
Går det ens ihop tro....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar