Summa sidvisningar

tisdag 18 juni 2013

Målar och njuter!

Hej på er!

Just nu är jag inne en sväng!
Jag MÅLAR idag. Det är ju ren avkoppling. Sprayfärg är ju toppen!!!
I morse gav vi oss iväg till vår Second hand. Självklart fyndade jag både servis och en gigantisk korg som jag nu målat!
Vad jag ska med den till vet jag alltså inte än...typiskt mig!

Innan dess tränade jag. Mycket välbehövligt och skönt!!!
OCH väldigt skönt att ha det gjort för dagen.


Fick sen med mig Johan till Falköping och nästa Second hand. Jag är ute efter en gammal byrå som ska bli vit.

Kom hem med mycket annat ...men ingen byrå!!!

Nu grävs det här ute. Sonen och Johan ska fixa en sandlåda!!!!!
Härligt med hus och att man nu kan vara ute sent på kvällen.

Vi gör så mycket kul nu och smider lite planer om vårt hus.

Igår va vi i Boårs djurpark. Älskar våra utflykter och vi verkar inte tröttna på varandras sällskap!
Vi gör väldigt mycket tillsammans och ibland kan jag förvånas över hur LITE "par" gör ihop. Jag har levt det livet också ...förr. Inget för mig!
Eller tänk om man inte VILL göra saker tillsamman...vore väl det värsta!
Jag gillar att vara tillsammans...ännu hellre med alla killar också.
Dom är inte lika enkelt att få med.

Isolde är på "semester" hos mormor med kusin Vera.
Spännande!!!

Nu ska jag spraya vidare mina saker som blir så fina!!!!








Perfekt dag,lagom varmt och lite folk!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar