Summa sidvisningar

fredag 14 juni 2013

En hyllning till nån jag håller kär!!

Fördelen med en blogg är man man når ut!!!
Ibland väldigt bra!
Idag riktigt bra då jag har min underbara vän Anki att hylla.
I morgon fyller hon 40 år...ja, det är galet!!!

Vi har känt varann i exakt 19 år.....när våra stora söner föddes bodde vi grannar. Vi gick på gymnasiet ihop men olika klasser. Då gillade vi nog inte varann så mycket. Hon tog plats och va lite allmänt knepig...jag va nog en "diva"....tyckte hon.
Idag älskar vi varann innerligt!

Hon är en av dom få som jag skulle kunna göra mycket för....nästan allt tror jag!

Nån mer klok och genomtänkt person har jag nog aldrig träffat. Hon har följt mig troget på diverse upptåg....När jag "modellat" (läääänge sen) skötte hon vattensprutan....haha....hon har dragit upp mig när jag inte mått bra...stått kvar...orkat....frågat och tjatat. Mer än vad någon annan gjort!
Hon har gråtit som ett barn vid alla mina barns födslar...då har vi snorat i kapp. Mycket för att hon känner mig så väl...och vet ALLT om mig!!!
Vi har delat,lycka,sorg,glädje,hemlisar, drinkar,läppglans...men inga män...haha...eller fasiken....kom på en grej.!!

När jag behöver råd och eller behöver bolla saker med så är hon mitt första val.....Hon är nog oxå den enda som tycker jag är snyggast nytränad och svettig...haha. Det så roligt tycker jag.....

Hon är utan tvekan värd att fira ordentligt i morgon!!!!

Jag sitter här i ett tyst hus.
Isidor sover...Isolde är hos mormor....store sonen är på G hem....dom andra killarna är hos pappan.

Jag har bakat till Ankis kalas....mysigt att få hjälpa till.

Mamma och jag skulle ut å gå med dom små idag...SPÖREGN...fika på Julius i stället och en REA tur till LINDEX.
Det blev en bra förmiddag det!

Hoppas solen skiner resten av dagen nu.



Jag anser att jag TJÄNAR pengar när jag handlar på REA!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar