Summa sidvisningar

måndag 24 juni 2013

KVINNLIG!

Det kan man kanske inte beskylla mig för. Inte när det gäller skor i alla fall. Jag KAN inte gå i nåt som ens liknar klackar. Dels ser jag ut som en transa med mina något korpulenta ben och stora fötter...men mest för att jag inte kan. Jag tycker det kan vara snyggt,om man kan gå i det. Annars ser det gräsligt ,pinsamt ut!
MEN dessa...DET skulle passa mig. Platta som pannkakor under fötterna. Behöver inte oroa mig för vrickade fötter eller flåsor.

Nu har jag väl inte gjort så mycket för att förtjäna dessa. Skulle bli svårt att försvara priset på dessa för min älskade  make. Min lite magra föräldrapenning räcker knappast till ett par Skopunktens dojor.....
Men han tycker förvisso man SKA lägga pengar på JUST skor!!!
Kanske jag klarar att prata omkull honom i sko frågan i alla fall.....

Kolla sidan här




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar