Summa sidvisningar

tisdag 11 juni 2013

En speciell dag!

Idag har vi bröllopsdag!
Vi har varit gifta i 2 år.
Minns dagen så väl. Den roligaste dagen i hela mitt liv ...utan tvekan!!!!
Skulle med lätthet kunna göra det igen...men med samma man!!!!!

Hur vi firar den vet vi inte än. Jag ska nämligen rycka in och köra ett spinningpass i kväll...haha! Romantiskt!!!!
Kanske vi kan ta oss ut å äta en bit mat ändå.

Hänt mycket på två år. Vad jag inte visste den dagen jag sa JA i kyrkan va att i min mage fanns då Isidor på jäsning. Fick reda på det 6 dagar efter vi gift oss. Häftigt och oväntat...men välkommen!!!!

Nu har jag lämnat över Isidor till min pappa. Jag ska jobba i eftermiddag. Första gången han är bortlämnad ...16 månader gammal!!!! Jag är mer nervös för detta än för något annat tror jag. Vet inte hur många gånger jag berättade för min pappa  hur han skulle göra. Hoppas nu det går bra!!!!
Jag kan inte för mitt liv förstå hur man lyckas koppla av och lämna bort sina ännu mindre småttingar.....jag vet inte om jag beundrar men jag förstår inte riktigt hur man "pallar". Men det är ju mer mitt problem egentligen!!!!!! Nu är det speciellt med Isidor eftersom han varit så sjuk.....kände aldrig så här med Isolde. I alla fall inte riktigt.....men jag är "hönsig" till tusen. Medveten om det! Men också medveten om att tiden  går fort. Lämna bort mina barn kan jag göra när dom sen själva önskar det...som Isolde nu mer gör. Då är det inga problem!!!

Själv fick jag lite "egent-tid"....då brukar jag ju träna. Men inte idag....idag blev "göra ingenting"!
Eller det vanliga morgonplocket...här ligger lego,pennor,små lappar,en ur drucken vällingflaska,min keps...Isoldes strumpor. Japp,jag har att göra även denna soliga Tisdag!!!

STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN , lite av temat på vårt bröllop!!!!
Så förbaskat sant......för MIG är det viktigaste av allting!
Varje dag pussar han mig godnatt!!!!.
Somna aldrig osams......kramas...lyssna,skratta,bekräfta,vårda....kriser kommer ...och går....ge varann tid....lite av orden som står i vår Gästbok!
ÄLSKAR DIG min man!!!


Som vi grät denna dag....min man mest faktisikt!!!!






2 kommentarer:

  1. Grattis på er dag!! Önskar er fortsatt lycka... kram Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis på er dag!! Önskar er fortsatt lycka... kram Linda

    SvaraRadera