Summa sidvisningar

fredag 28 juni 2013

Freeedag!

Älskar Fredagar!

Hade kanske önskat få sova nån minuter mer än till 05.30 idag.
Men men, är man väl uppe så funkar det.
Lite soffmys med pyjamas kille,, lite kaffe och frukost. Sen är man igång!

Vi har tillbringat  hela förmiddagen i LEKPARKEN,vår favorit plats. Om man frågar min 4 åring!
Fick roligt sällskap idag, det är alltid kul!
Fika på filten och lekande barn.

Nu ligger Isolde utslagen och laddar inför kvällens kalas. Vi firar henne idag . Släkten kommer och vi ska grilla. Inget regn nu hoppas jag!
På söndag blir det barnkalas. Känner att jag bör vila upp mig innan....och efter!
Vet av erfarenhet att det krävs pigga föräldrar en sån dag.
Hennes första...mitt 15 ungefär!!!
Det blir grillade hamburgare med massor av tillbehör och tårta + rabarberpaj efter!
Den håller jag på att fixa nu.
Rabarberpaj är det bästa jag vet....gud,så gott!
I alla fall smulsmeten.

Jag ska tagga till mig för lite eftermiddagsträning.
Löpning eller gym?
Det är frågan det.
RABARBERPAJ!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar