Summa sidvisningar

fredag 28 juni 2013

Så här firas en prinsessa!!!

Nu har vi "kalasat" kvällen lång. Isolde somnade nöjd i soffan av utmattning. Som hon väntat på att "kalaset ska komma".
Hon fyller år på måndag med det är enklare att fira då alla är mer lediga.
Massor av fina presenter , bla en baby Born docka. Jag är lika glad!!!!! Kan väl kanske inte med att gå ut med den i vagnen ,men är sugen på att mata den . Får väl vänta tills Isolde vaknar i morgon  i alla fall. Farmor hade sytt massor av dockkläder....mormor kom med ett picknick bord,klänningar och väskor. En perfekt dag om man  frågar Isolde. Vi han skypa med kusinerna också!
Vi kunde sitta ute. Det är alltid skönt när man är många!
Vi har en stor altan och den är jag tacksam över dessa kalas dagar!

Nu har vi röjt upp här.
Sätter mig ner och känner mig så mätt att jag är orörlig!
Tårtan va så god så jag åt som om det va mitt livs sista tårta.
Kolla in denna skapelse!
Knappast så jag ville skära i den.

Min lilla stund av hemmaträning idag va inget att skryta med i förhållande till intaget tårta!

I morgon ska jag ge kroppen vila!
Söndag är det dax igen!
6 dagras tränings vecka!!!
NÖJD!!!!


Lycklig Isolde!


Älskade unge!!!!





Morfar, Isolde och farfar!!!!

Kramas med Eddie




2 kommentarer:

  1. Åh vilken otroligt fin tårta! Var har du beställt den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är helt makalöst fin. Nästan så man inte ville äta av den! En av mina gamla klasskamrater har gjort denna. Vill du komma i kontakt med henne så finns hon på FB. Gunilla Karlsson. Kan ordna nummret om du vill!

      Radera