Summa sidvisningar

torsdag 20 juni 2013

BADA!!!

Varm och skönt har vi det. Vi kan inte klaga just nu!!!

Vi satte oss i bilen och åkte till Hjo för bad,fika och sol!!!

Jag tänkte chocka Johan med att bada i Vättern...14 grader. DET är kallt!
Johan kastade sig i...jag kom till magen sen gick det inte.
Är ju inte klokt egentligen!!!

Isolde och Isidor badade. Dom höll sig till poolen i alla fall även om Isolde oxå va i en bra bit.
Blir lite stressad av pooler och bad. Man får vara så skärpt hela tiden. Inte en sekund kan man slappna av. Blir nästan irriterad på dessa mobil-avslappnande föräldrar med små barn. Det är sekunder....finns inte utrymme för att kolla mobilen med småttingar i vattnet!!!


Jag har nu fixat och donat lite inför Midsommar!
Härlig högtid....

Även om jag kanske inte älskar sill...men finns mycket annat jag gillar. Jordgubbstårta för att bara ta ett exempel!

Nu ska jag fortsätta med fixandet  ett stund till!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar