Summa sidvisningar

tisdag 25 juni 2013

Vi är på "banan"!

Blev en ganska tidig morgon hos oss. Jag har varit ganska effektiv så här långt. Hunnit hänga ut tvätt och hoppas att det inte blir regn.
Isolde leker med en dagbok...öppnar och stänger med nyckel. Ser mig själv så mycket i henne. Vi är så lika!
Isidor är på upptäcktsfärd, när han inte vill sitta i knät. Idag är han nästan feberfri och piggare. Konstigt med barn.

Vi har målat och grejat i vår lilla "målarbox" i källaren. Jag älskar vitt....vitt....vitt. Som så många anda! Men lika mycket älskar jag färg-klickar i ett hem då jag kan tycka det blir lite opersonligt med steril-vitt. Men lite gröna växter kan oxå räcka.

Idag har vi fullspäckat schema. På förmiddagen är det tänkt att jag ska få lite foto-tips och vi ska test-fota lite. Måste ha en färsk vikt på Isidor....så vi får ta en invägning på honom under eftermiddagen.
Men innan allt detta drar igång blir det TRÄNING!!!!

Två gigantiska vattenflåsor på hälarna sätter stopp för löpning......GYMMET idag!!!!
Nymålad spegel och pall. Lite färg kan göra underverk!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar