Summa sidvisningar

söndag 23 juni 2013

Kvälls sol och bikini bekväm!!!

Hej på er!
Nu skiner solen hos oss. Men vi har tagit kväll nu och slappar framför Tv.
Skön stund!
Hela dagen har vi varit borta,som alltid när vi bara ska på en liten i. En heldag blir det alltid!
Jag har inhandlat en BEKVÄM bikini. Nästan ett måste anser jag då det är det mest obekväma plagg att visa sig i. Fy,farao som jag avskyr det!!!! Väldigt få personer är SNYGGA i bikini,jag veeeet detta.....om man inte är 20-25 år och helt oförstörd. På oss andra ser det ut lite som det gör. Men jag känner mig naken och ful.... Men Rönnisch har fattat den grejen och gjort bikini ordentligt,stabil och bekväm. För mig är det ett måste!!!!Jag kan inte mitt i allt fundera på om allt är på plats i den. Nog med att ens hitta mod. Fast i år är det ändå bättre, så klart!!! Fast tror inte det handlar om snygg,smal,tränad,otränad...bara ett plagg jag inte gillar!

Idag har jag då äntligen också köpt mig "GREJEN"....fönster-putsar saken från Kärscher. Har provat nu i kväll,helt fantastiskt så smidigt!!!

Våra små gryn somnade i bilen,en i alla fall så henne va det bara att lägga upp i sängen. detta betyder att det blir en gräsligt tidig morgon för mig.....så får det bli!

3 veckor kvar sen har Johan semester. Men vi har redan gjort så mycket roliga saker så det känns så där skönt. Vi ska ta dagarna lite som de kommer. Husvagnen kopplar vi väl på och åker dit solen skiner...eller där det regnar minst!
Min planerade träning fick stryka på foten idag....blev helt besatt av mitt fönsterputsande så jag glömde både tid och rum.
I morgon tar vi nya tag efter denna helg och alldeles för mycket av det goda.
Min fina midsommarkrans jag fick är nu mer dekoration!

Tuttar på plats !!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar