Summa sidvisningar

torsdag 13 juni 2013

Än hänger vi i...

Månaden är här. Då vi alla har ganska fullt upp...ändå har vi snart semester och ännu mer fullt upp.
Denna månaden brukar vi märka att "semester firarna" tar semester även från träning. Är väl inget konstigt med det egentligen...kan ju vara skönt...OM man nu känner att träningen är nåt som man BORDE göra i stället för nåt man VILL.
Jag har haft ett par år med den inställningen. NU är det semester....nu lägger jag mig som ett X i solen och njuter!
I år ska jag göra båda delar. Det funkar tror jag!
När vi har semester så finns ju tiden på ett annat sätt.
Enkelheten....vädret....miljön och naturen. Allt underlättar.

I år verkar det ändå som många hänger i.  Det är roligt. Idag hade jag fina Hanna med på passet. Hon ska nämligen ha barn....vilken dag som helst  Jag tycker det varit fantastiskt att se hennes graviditet. Minns när hon kom smygande till mig med frågor om gravidträning. Hon har mått bra hela tiden och då finns inga hinder alls....möjligen inte supersmidigt att komma upp på en spinningcykel. Men även det klarar hon galant!!!
Hon har inte direkt lagt sig på soffan.

I år ska jag ägna mig åt uteträning i form av löpning...TRX i trädgården...gymma.....och leka med barn. det är min sommarträning.
Maten löser sig alltid!

Idag har jag haft alla pojkar här med kompisar också....sommarlov är det nu!
Härligt för dom!!!



4 kommentarer: