Summa sidvisningar

torsdag 20 juni 2013

Smågodis och sandkakor!!!

Igår kväll hyrde vi en film. Köpte lite smågodis och tände ljus. Det är vår vuxentid för tillfället. Oss passar det  just nu!
Hur mysigt som helst !!!

I morse va det dock i tidigaste laget jag startade denna morgon...6.21, dom har skämt bort oss med att sova till 7.30 ett tag.
Men men...jag hann både fixa lite midsommarmat och vika tvätt. Effektiv som sjutton.
Sen va det dax för en löptur. Eller om jag ska säga luffsa,vet inte. Förbi mig sprang i alla fall en lite snärta ....50 kg max. Lätt och fint med ett glatt jävla HEEEEJ. Hej på dig du.......

Dagens träning gjord. Men i kväll kl 18.00 är det dax för TABAT i stadsparken.....Härligt att kunna vara ute!!!!! Passet är klart ,jag är taggad!!!

Nu har jag blivit bjuden på diverse sandkakor av sonen som kan sitta i sin nya sandlåda i evigheter. Jag målade en spegel under tiden!!!!

Nu dricks det kaffe för andra gången idag...Isidor äter banan,russin och kex. ALLT för att hålla den unge mannen på toppenhumör en stund till!!!!







2 kommentarer:

  1. Skrattade högt när jag läste om löpningen, antagligen för att jag känner igen mej, du har gjort min dag:)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...du är betydligt lättare i steget än mig.

      Radera