Summa sidvisningar

tisdag 4 juni 2013

Ett litet andetag!!!

Vet Ni...?
Jag avskyr att höra om folks stress jämt...huuur mycket alla har! FÖR det är lika för oss alla och man kan välja saker.
Men NUUUU är det lite stressigt för mig...faktiskt!
Tycker man planerar väl,koll på läget och så helt plötsligt har man inte koll på nåt!
Bara det att tårt-tjejen inte svarat än om tårtan. Tänk om hon missat???

Jag bakar en tårta också...för att det är kul. Dock borde jag prioriterat bort "kul" saker denna gång inser jag nu.

I vårt fall har vi inte en pappa som hjälp som det kanske brukar vara...! Men vi har en engagerad RESERV Johan . Tack gud för denna man....och denna mamma jag har!

Kommer bli en bra dag. Messade med honom igår. Jobbigt när vuxna gör sina barn besvikna även om dom är 19 år. Denna dag får man bara inte lov att göra dom besvikna....man får bara inte det!!! INGEN vuxen.....

Han ska få denna grymmaste Studentfest han kan tänka sig!!!!!!

Jag har för övrigt en stuka tå som jag igår trodde va bruten.....Isidor har lite feber.....men annars är det på TOPP:

Vi har idag sprungit mellan gymmet, Ica,jordgubbs-pojken, postlådor och Konsum....en glass i handen på Isidor och vi fixade det på en bra tid. Löpartightsen va på vilket är bra denna dag!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar