Summa sidvisningar

lördag 15 juni 2013

Mellanlandar!

Mellanlandar lite i soffan. Måste uppdatera mig om Frida Wallberg som boxades igår...såg ni det? Det gjorde jag. Hon är en grym tjej. Det vi fick se igår va otäckt,riktigt hemska bilder.
Fy,berörde mig så mycket.....hoppas innerligt att hon återhämtar sig.

Vi har varit i Skövde. Kom på att Isidor inte har några regnkläder. Kan behövas ju. Tror nog dom blir lite stora kanske. Får prova sen!
Jag köpte mig ett par löpartights jag ryckt i sen jul.
Fanns mycket kul nu på REA. Jag behöver inget alls just nu. Ingen av oss egentligen.


Nu sover lilleman gott där uppe.
Vi har ätit jordgubbar,finns det nåt godare?
Snart måste man väl kunna plocka själv.

Nu ska jag lägga mig bredvid "glädje" en stund....

Snart ska vi göra oss kalasfina för att ta oss mot 40 åringen!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar