Summa sidvisningar

onsdag 5 juni 2013

StUdEnT

Vilken dag!!!!
Så roligt det varit. Allt bara blev så där PERFEKT!!!!!

Jag fick försöka sansa mig för att inte totalt haverera när jag såg dessa 16 killar som jag annars BARA sett i arbetskläder och keps. Här kliver dom in som vuxna män uppklädda till tänderna!!!

Att sonen också fick ett väldigt fint stipendium gjorde mig nästan pinsamt stolt och tårarna fick jag smygtorka på klänningen!!!! Älskade ungen min vilka år !!! Så imponerade vi alla är av dig, detta är det  du brinner för....det du älskar mest...Nu ska du ta med dig denna kúnskap vidare i livet!!!!

Sen har vi firat här.....

Vilken dag!!!!!

Nu är vi ganska trötta ...vi sitter som två säckar i soffan.

Skönt när det är över på nåt sätt!!!!






Lycklig student!!!!

Hej lillebror!

Jag veeeeet......haha! han är gaaaaanska lång!!!!


Lite för-mat innan maten!!!

Snygga Elin!

Morfar och mormor!!!

Eddie med mamma och mormor!

Kolla denna tårta!!!!!!!!!!!!!!



TACK alla för denna dag!!!!
Nu önskar VI sonen en rolig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar