Summa sidvisningar

tisdag 18 juni 2013

LIVETS alla vändor!!!!

Att livet tar sig lite olika vägar i bland är inte konstigt! Det går upp och ner,framåt och bakåt,toppar och dalar!
Men när det kommer till våra barn vill vi bara ha toppar,lycka och kärlek...dom och vi ska inte behöva oroa sig. Dom ska få vara friska och krya.
MEN så är inte alltid fallet!

OCH att få tunga besked när det gäller våra barn är varje förälders värsta mardröm...en sorg så stor att bära att det knappast är möjligt!

Ikväll har jag gråtit...gråtit för att det ska vara så orättvist,tufft och tungt!

Det handlar inte om Isidor alls.....det finns så många andra jag gråter för.

Men det perfekta barnet finns hos oss alla som är föräldrar.Idag sa min vän en så fin sak så det brast......

Nu ska jag krypa upp i soffan. Utanför leks det för fullt nu när det är sommarlov.

Johan är snaaaaart klar med sandlådan och Isidor kommer ta sin lilla hatt i morgon och flytta dit!!!!!!
Jordgubbstider....jag överäter dessa snuskigt mycket!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar