Summa sidvisningar

måndag 24 juni 2013

Sjukling och perfekta besöket!!!

Precis haft 2 snygga tjejer här som tunnat ur min Me&i stång! Suveränt!!!
Att en av dom tillhör mina "hjältar" från sjuktiden på KSS gör det hela extra trevligt! Tala om att rätt man är på rätt ställe...eller kvinna i detta fall. Blir glad bara jag se henne!!
Har henne att tacka för så mycket....Underbara Jenny!!!!!
Att sen Isidor nu har hög feber och hostar som en hund va ju lägligt då man kan få lite expertutlåtande.

Han är lite sliten....men när man haft riktigt sjukt barn så är det mesta "inte så farligt" hos mig. Det är ju bättre än sist lixom...farligt och dumt! Men än så länge är han bara "normalsjuk". Nästan rinner,hostar och feber. Precisi som alla barn i bland!
Jag har gett tänderna skulden till detta men inser att det kanske inte är det!
Men lika snabbt som dom blir sjuka kan dom bli friska.
Vi hoppas på det!!!

Min förmiddag bestod av träning på gymmet. intervaller 10 minuter först. Märks att jag nu mer springer lite för där fanns utrymme till att pressa på lite. Sen överkropp och avslutade med några chins där man håller i toppläget en stund. I chinsmaskin!!!
Variation, tempoväxling och kroppschock...det är bra grejer det!
OCH det börjar märkas nu...japp, jag tänker höja mig själv. Resultaten har anlänt!!!
Man ska inte tro att det är enorma förändringar...men man ska se det lilla som händer på kroppen.

Sen va det fösterputsar dax...sonen gapskrattade när jag gick lös här. Såååå fint det blir!!!!
Funderar på att ta fram den igen. På Tv flinar Lotta Engberg....jag klarar inte av denna "super-glada" människa.....tycker hon är obehagligt så armhåren reser sig lite. Så jag kan lika gärna gör nåt annat.

Hos oss har vi världens finaste fikaställe och det är "skam" att jag inte besökt detta ställe fler gånger. Idag fick jag med mamma,Frida,Johan och Eddie dit och sen va det lekparken...så klart!!!

En av sönerna åker till Sardinien  i morgon....nu har jag fått krama honom lite. Vilket äventyr....den store är i väg på jobb. Det är galet så stora dom blir dessa pojkar.

Vissa är gladare än andra i kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar