Summa sidvisningar

onsdag 26 juni 2013

Korg-barn och nya jeans!!!

Idag kom mina nya jeans från Blooming.
Precis  å snygga och bra som jag tänkte. Liiite stretch....det gillar jag!

Kan tänka mig ett par till i höst och en tröja där.

Jeans är som bekant svårt...me&i jeansen är svåra att slå. Dock fick jag sälja mina för dom va för stora...sen fick jag inte tag på några nya. Dom tog slut!

Nu längtar jag efter Höstkollektionen, det jag vet är...GLADA bilar,  Solrosor,Hamstrar, ekorrar, massor av nya vuxenmodeller, rosa,vinrött.....Bara detta gör mig sjuk av nyfikenhet!
Tror kollektionen blir den BÄSTA någonsin...nåt säger mig nämligen det!!!!!

Idag har våra barn lekt i en korg jag köpte för 30 kr och Johan tittar så där på mig -Vad ska du med den till Sofia?!?!
Idag fick han så han teg.
Barnen lekte och lekte i denna korg.
Tycker den timman va värt dessa 30 kr...och lite färg!!!!




Kolla in Isidors raggar stil!!!


Det lilla hittebarnet!!!!! Han vill vi ha......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar