Summa sidvisningar

lördag 15 juni 2013

Lördags-godis- sug och Hipp hipp hurrrrra!!!

Nu har vi firat ANKI på 40 årsdagen!
Vi tog fika sittningen vi.....så klart!
Barn i mängder, Isolde lekte sig helt slut så nu kl 20 somnade hon av utmattning. Isidor jagade jag i så väl trappor som studsmattor. Det är en ålder som håller en sysselsatt!!!
Nu fick jag EGEN kväll här hemma. Ska njuta av den. En MAMA tidning och nån POD på "paddan" tror jag allt.
Dock är jag sjukt godissugen,bara för det ÄR lördag. Tänkte dra ner på Lördagsgodiset ett tag. Alltid jobbig omställning . Jag dricker varken alkohol,rökar eller har nåt annat att ta till. men det går bra!
Isolde och jag har grillat nu när vi kom hem efter att tittade på alla fina BALKLÄNNINGAR och fina tjejer och killar som skulle på StudentBal.

Nåt mer har jag inte att tillföra denna Lördag!
Händer inte så mycket...tycker inte så mycket.....Allt flyter på bra!
Livet är snällt just nu!!!!
Födelsedagsbarnet!


Fika buffe! Jag fick äran att baka lite till den....



Öl på kylning va roligt för alla barn!!!! Båt-öl



1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom och för väldigt fina och goda cupcakes!

    SvaraRadera