Summa sidvisningar

lördag 8 juni 2013

Lördag!

Just hemkommen från kvällsjobb. Fortfarande ljust, det är skönt! Men lite kallt att cykla hem i bara linne måste jag säga.

Vi har varit här hemma på vår altan hela dagen. Jag hade tänkt röja kläder i källaren och fixa i ordning i tvättstugan. Men det gör jag INTE när vi äntligen har detta fina väder. Kommer bli många dagar där regnet öser ner och då kan jag stå där nere. Önskar mig en sån där fin tvättstuga där allt är i ordning. Sån har jag inte!!!!

Vi köpte en pool till Isidor i går. Han har badat i den i 3 timmar idag. Smidigt att ha en sån liten på altanen.

Så det är det vi ägnat oss åt idag .

En slö dag utan måsten....såna dagar gillar jag!
I morgon bitti  är det jobbdax igen!
Borde komma i säng ganska snart.
Men så säger jag ALLTID!!!!!

ISOLDE

Grillmästarn har tagit mitt jobb!!!!!

Älskar detta kort....Isidor är värsta badkillen!!!!

Mysigt!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar