Summa sidvisningar

fredag 7 juni 2013

Huset FULLT!!!

Morgonen startade tidigt....jag och Isolde åkte till gymmet en stund. Egentligen ska inte barn visats i våra gym....det är inte rätt miljö...och inte rätt mot dom som tränar. Men på morgonkvisten brukar det vara ganska folktomt. INTE idag dock...så det fick bli snabbt och effektivt!!!! Ändå vet Isolde preciiiiis vad som gäller!!!! Jag är BENHÅRD där......

Från kl 10 idag fram till 17 har jag haft huset fullt av mammor och barn. Det har handlats me&i för glatta livet!!! Just nu säljer jag ut hela provkollektionen för 40%. Finns en hel del kvar. Har man pojk i stl 98/104 och 110/116 så finns en del. Då får man höra av sig till mig!!!

Anki och Lisa och ett helt gäng med barn va här i främsta syftet för att umgås...men handlade lite också!!!
Mysigt att äntligen kunna ses!!!
Isolde va helt lyrisk av dessa "stora" tjejer som tog med henne till lekparken!!!!!
Det är spännande det....

Sara och jag blev sen sittandes i solen på eftermiddagen med våra småttingar...detta väder är ju helt fantastiskt bra. Allt blir enkelt!
Johan åkte med barnen och köpte en pool...eller två. Jag skulle vilja ha en sån där STOR pool så man själv kan bada. Så man slipper att åka varje varm dag i sommar,för det måste det ju bli.

Under tiden inköpen av pool pågick körde jag ett svettigt spinningpass!!!!
Trots det varma vädret va ett glatt gäng.

Nu har jag pratat 1 timma med Kristina i telefonen...gud,det va längesen jag ens pratade i telefonen på det viset. Haha





Tjejligan och killen!





2 kommentarer:

  1. Tack för ett bra och roligt pass!
    /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Anna och bra jobbat...som alltid!

      Radera