Summa sidvisningar

lördag 29 juni 2013

Lördags -Göra!

Klänning bekymmret  fortsätter inför kommande bröllop!
Men har hittat den nu! Ska visa er.....
En klänning som man kan använda även efter.
Ska nog klicka hem den till mig. Det va mycket "jag"!


Vi har varit och fikat på morgonkvisten. träffade Gustav och Sara. Isolde blir överlycklig!!! Hon älskar Sara!!!!

Johan är iväg på Svensexa...stackars ANDREAS!
Jag dör nästan när jag ser bilderna. Haha
Tur Fejjan finns så man får va med på förnedringen lite.
Johan gör väl igen. Han fick stå i ballerinakjol och bli insmord med olja.
Jag klarade mig väääääldigt bra undan allt sånt. Jag hade verkligen ingen möhippa på det viset. Men mysigt och väldigt lugnt.

Grabbar och svensexa, varför alltid klä dessa stackare i kvinnokläder???
Nu är han mannen som kan bjuda på sig själv,tack å lov!
Vilket hemlighetsmakeri kring denna dag!
Har precis pratat med hans blivande fru i telefonen...hon va helt slut efter denna nervpärs, hon blev involverad här på morgonkvisten!

Isolde är iväg med mormor på barnens hus.
Isidor sover som en stock.
Jag gör ingenting just nu.Morgondagens "viktiga påsar" är klara . Min gamla gunghäst är målad,den blir så fin.
 Nu är det dax för mig att slappa i soffan lite!
Blir nog inget mer av det misstänkta förkylningen....piggelin igen!

Väntar på att det ska sluta regna.
Men det blir nog en sån där opålitlig dag, då skurarna bara kommer i tid och otid.

I eftermiddag blir det nog bara en hemma dag för oss.

Dom dagarna är inte heller helt fel även om jag gillar när det "händer lite"!


En i påsen...en till mamma....en i påsen...en till mamma!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar