Summa sidvisningar

torsdag 6 juni 2013

Grattis SVERIGE!!!

Härlig Nationaldag! Sverige firas !!!! Vi firar vårt land av rätt anledning idag...

Jag började med ett löp-pass efter lite sovmorgon. Jag va nämligen DÖD i morse men återuppstod vid 8.30. MINNS inget av natten...då jag brukar vakna ganska många gånger.

Ett löppass eller lunka pass var det jag behövde idag...så skönt. Sen hängde jag upp mitt TRX i trädet och körde med TABATA appen. Vilken start på denna dag!!!
Jag tränar bäst på morgonen!!!!

Vi åkte mot Stadsparken och gymmets årliga brännbollstunering. Johan fick rycka in i ett lag medans jag satt på filten i solen och drack kaffe  med barnen och hade det bra. Snälla Britt-Marie som är gift med min pappa hade packat en stor fikakorg åt oss. Gulligt!!!!

Solen sken bra på oss och nu  är vi allt lite "brända" :o))

Vi hann med en tur till Atollen på eftermiddagen. Djur är Isidors "grej"...fast han satt mest i sandlådan. Djuren va väl inte de piggaste jag sett precis. Men bra att vår lilla stad har detta att erbjuda. En lagom liten utflykt!
Nu i kväll har Sussi varit här och handlat lite av mig. Min provkollektion säljs ut och i morgon har jag lite Öppet hus här.
Då hoppas jag att vi rensar stången så jag kan hänga upp alla HÖST kläder i augusti!!!!
Helst vill jag ha ALLT själv förutom nån grej kanske...men det går ju inte! Har "roffat" åt mig lite till barnen så klart....

Vi har grillat och nu sitter vi på altanen.....Hur härligt som helst!!!!!
Sonen är hemma och nöjd med gårdagen. Han ser oförskämt pigg ut denna dag.

I morgon väntas det ganska mycket folk hos mig på både förmiddag och eftermiddag.




Kolla in bulan...den är färdig IDAG!!!!!!!!!!


Mickan & Jonas!

Snygga Mickan som för övrigt är en hejare på LCHF!


FOTBAD !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar