Summa sidvisningar

onsdag 12 juni 2013

Jobb,spackel och träning!

Nu har jag jobbat undan lite me&i ordrar!
Kul när man ser att det trillar in på mailen.
Att handla på  REAN är ju grymt på Me&i.
Tog med mig lite till gymmet idag och sålde lite.

Jag måste lägga mig tidigare. Igår va jag ute och plockade på altanen vid 23...då va det så där skönt kallt...blev ståendes där ute en stund. Gav mig nya krafter för jag somnade inte förrän vid midnatt!
Att vakna 6.30 va tufft idag!!!!


Isidor och jag tog oss till gymmet,pappa Johan mötte upp oss där. Det blev lite planering inför torsdag för honom och jag kunde träna under tiden.
Han är inte dålig efter nattpass...jag skulle troligen inte ens vara människa.

Blev ett blandat pass.
Tänkte köra varannan dag nu en månad...styrka/kondition! Ska vi se om det kan hjälpa mig att tighta till mig. Tror dock styrketräningen skulle ge mig mer just nu. Vi tjejers problem....bara vilja förbränna!!!!
1-2 hela vilodagar!
Kört detta upplägg förr i tiden och då va jag i bra form.....kanske det kan hjälpa mig även denna gång!!!

Och så stramar vi upp kosten en snäpp till...sen ska vi väl vara redo för i alla fall nattliga bad,......:o)))

Nu sover Isidor. Just haft en liten pratstund med sonen.....det behövs ibland. En uppsträckning och jag är inte värd så mycket mer denna dag. Haha.

Mat för mig,en dusch och sen hämta Isolde.
Vi ska köpa kaffe.
Det är slut och det är en katastrof....
Mineral smink...ska testas! Spännande....jag tror det gör underverk på mitt ansikte!!! Haha
..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar