Summa sidvisningar

fredag 26 oktober 2012

"Vikten" av glädje och sorg!

Igår kväll somnade jag mitt i "Hela Sveige bakar", då kan ni själva förstå graden på min trötthet. Somnade vid 21.20 och sov till 7.45 idag. Min snälle man tog "natt-busen".
Så skönt så jag kan nästan bli tårögd av lycka över sömnen!

Ingen ...INGEN kan förstå hur det sliter på kroppen att inte få sova, det är en terror-metod i andra länder.
Men har man upplevt det mer än kanske 3 månader ,ja då vet man vad jag pratar om.

Igår va det vägning,babysång,bakning och bus med brorsan som gällde. På kvällen träning för mig. Mitt nya pass jag kör på torsdagar är full till sista plats och det känns så roligt!!!!!

Vi har "nästan" köpt en ny bil.
Nu ska vi bara se när vi kan hämta den.
Den är VIT...ÄLSKAR vita bilar!!!!

Lite vikt också då.
Själv går det regält neråt nu och jag har lite kvar till mitt mål så klart. Men dom är inte hur många som helst längre. Jag har gått ner 8 kg nu....lite mer till och med.

Isidor har tydligen åkt med på en kant. Han har oxå gått ner och jag oroar mig sönder och samman snart. VAD kan det vara????
Allergi.?? nej, prover är tagna....
Fy, lillfisen så tunn han är.

Idag ska barnläkaren ringa, vi får se vad hon tycker!!!

Fredag......vi ska åka till Falköping i eftermiddag.
Kanske ett besök hos tomten på osterian.
Tränar nog framåt kvällskvisten .....






4 kommentarer:

  1. Jag har nog ALDRIG skådat en så söt liten docka! Isidor är otroligt vacker med såklart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Ja, jag kan nog hålla med dig där! Hon är vacker och otrolig fin även på insidan. Tack!!!

      Radera
  2. Hemskt när man inte få sova ...min dotter hann bli 5 år innan hon sov en hel natt:-(((((

    SvaraRadera
    Svar
    1. 5 år...då kommer jag bli galen ju :o)))

      Radera