Summa sidvisningar

tisdag 2 oktober 2012

Min man är som en gammal sko!!!

Han blir allt bättre med åren.....
Lite så är det. Han är och har alltid varit en fantastisk pappa och man.
Han är min förste MAN, jag kommer gifta mig en gång i livet och nu är det gjort.
När Isolde va liten så  gick allt så enkelt på nåt vis. Hon va "enkel"....ändå blir det en enorm omställning . Men men Isidor nu har vi fått uppleva nåt helt annat + andra saker som hände precis i fel tid. Här va det helt plötsligt inte ENKELT längre, långt där ifrån. Nu fick vi bekänna färg !!!! Tack och lov att vi är superbra på komunikation....tror det är avgörande många gånger. Han är en förstående man....han har haft full förståelse för hur tufft detta varit för mig,läst av mig och hjälp till på alla tänkbara sätt . Och jag i min tur har dragit lasset ensam många gånger för att han ska kunna få sova och jobba....OCH så toppa det med sömbrist på mamman  kan ju få vem som helst att på RIKTIG klappa ihop.....Känner mig inte riktigt helt återhämtad än men nästan. Har inte varit mig själv....Kan va så löjligt lyckliga över att ha en så nöjd bäbis nu mer...han är verkligen som förbytt. Från att ständigt fått se ner i ett rött gap till denna lilla go dreggel-unge som är GLAD jämt.
Tror man uppskattar dett än mer när man vet hur det KAN vara.....

Men som den gamle sko han nu är så är jag glad att VI funkar som det TEAM vi är. Att vi lyssnar på varann...pratar och har roligt!!!!
Med barn och utan barn......delar intresse....inte bilar och ullaredsresor men annars....
Vi är lika men olika.....vi är skitsura som hungriga och lyckliga som barn av mat och träning. Vi gillar att vara tillsammans och tillbringa tid ihop. Sakna varann när vi tvingas va ifrån varann.....Jag surar när han stökar ner och han surar när jag inte har ordning på mina nycklar....:o))

Det "tuffar" lixom på...livet....

Nuuuu ska jag banne mig kasta upp benen i soffan.....hämta en macka,  och surfa "finnar"...jag vet jag är suuuuuperäcklig....men på Youtube finns dom "zit".....
Egen tid!!!!!

LOVE IT!!!

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Ett tips !, sök på varböld så får man se riktiga godingar . Jag bara älskar att se på sånt . Med vänlig hälsning, Ach

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...tack för tipset! Vi kanske ska ha en "snusk-dag" och surfa sånt där....haha!!

      Radera