Summa sidvisningar

söndag 14 oktober 2012

Bild-Bomb!

Isidor verkar piggnat till efter 2 timmars sömn. Skönt!
Han ser och verkar piggare och febern på väg ner.

Tränat har både jag och Johan gjort. Efter en helg med diverse goda saker va det bra med energi i kroppen. I den fanns allt annat än alkohol....och sämre för kroppen finns väl knappast . Så jag glädjer mig över att det giftigaste som finns i min kropp idag är väl...socker!!! Nog så illa....

Nu blir det en riktigt slapp eftermiddag i soffan. Vi har HUNDRA tidningar och brochyrer från mässan. Så vi har att göra.....
Beställt en ny bilstol till Isolde, det är ju ingen enkel sak. Hon får använda den framåt sommar då vi pratade med en tjej som va kunnig inom säkerghet och hon berättade VARFÖR och då är valen enkelt . Hon får sitta trångt!!! Själv tycker jag det är konstigt att det kan skilja så mycket i pris på GODKÄNDA stolar! Men att få en stol godkänd i sverige är tydligen BUS-ENKELT! För stolar på NETTO är godkända...men hon förklarade oxå VARFÖR man ska köpa en stol som EXTRA testas.
Vår stol vrider sig 10 grader vid krock, nåt som Besafe har "patent" på nu och verkar ju vansinnigt klokt!!!!

Nu ska vi dricka kaffe!!



isolde provar cirkus. Så glad över att hon vill och vågar göra saker!!




vi va även på Hus&Hem mässan....där fanns Leilas monter.....gissa om det fanns mycket i miiiiiin smak.

En härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar