Summa sidvisningar

tisdag 30 oktober 2012

Vi vilar lite och sänder en tanke....

Full fart dagen lång!
Nu är jag lite trött men vi har haft en så rolig dag.

Omger mig av så mysiga vänner så jag blir så glad av bara tanken att dom finns.

Idag blev det grönt mos,korv,tårta och "fingrar" som kreativa Anna gjort. Dom såg så äkta ut att det satte skräck bland barnen,i synnerhet Isolde va dö-rädd.
Det lektes och vi sjöng och hurrade för barnen som fyllt år under året :o))ja,ja vi är inte snabba precis.

Sen va det gasen i bott och hem för nästa "fest". Vi hade besök från Österstund ,Johans syrra med familj och hans föräldrar.

Härligt att kunna träffas så här.....

Idag vill jag sända en tanke till "er", jag vet att du/ni läser min Blogg. Jag vill berätta att jag tänker på er.

Nu ska jag kolla Tv och snart snart sova!
Tråkigt inlägg, det är lite STOPP i huvudet idag!
Återkommer i morgon igen!
NATTI
ARON&ISOLDE



Fin-skjorta på Isidor!

Småkillarna Isidor och Samuel

Gela &Nova



Lisa


1 kommentar:

  1. åhh så mysigt ni ser ut å ha haft de...fibt utklädda oxå!!
    kram

    SvaraRadera