Summa sidvisningar

tisdag 2 oktober 2012

Från golvet....


Sitter på golvet och bloggar och ser att min stortå ligger risigt till och isidor har fått 2 tänder....

Efter dagislämning gick Isidor och jag till gymmet. Han somnade och sov hela tiden. Idag blev det löpning på löpbandet , ben och några axelövningar.
Nu har jag duschat och ätit och i dag hämtas Isolde av morfar.
Mysdag och renet öser ner utanför.
Jag gillar detta...

Kollar på Efter 10 på Tv 4. Vilket fantastiskt program det är.

Många undrar hur det går med Isidors nattsömn. Jag vågar knappast skriva men det går JÄTTEBRA nu! Han sover bra.......

Igår va det min 6e vägvecka....resultatet va "STÅR STILL"....inte ett garm varken uppe eller ner.
Tja, så är det.....slarv straffar sig!!!

Nu skärper jag till mig lite igen....

Idag ska jag baka igen inför kalas och tjejdag!

Igår hände mycket saker som är lite oväntade. Fick ett mess från en gammal arbetskamrat som bjöd hem oss till henne för att isolde skulle få rida. Hon tackade mig för att jag varit till hlp när hon mådde mindre bra. Såååå fint av henne! I bland känns det så kul med oväntade saker.....Jag har många gånger agerat stöd i dívere livskriser, sorger mm.....  Jag har lärt mig en läxa och detta med "det är det vänner finns till för" känner jag ibland är en liten pinsam inövad liten "fras" att ta till. Nu finns jag inte längre till "förfogande" på samma sätt och det känns skönt.....Till mina RIKTIGA vänner sååååå klart men jag har valt ER med extrem omsorg oxå .o)))...Visat sig vara ett klokt beslut!!!För ni är underbara och älskar mig precis som jag är och jag Er!!!!!

Nu ska jag gosa bäbis, dricka ur mitt kaffe,tvätta lite.....dra ett varv med dammsugaren och laga mat!
En helt vanlig dag alltså!!!!!


Morgonkaos i hallen....vantar,mössor,nappar ,skor och väskor....innan dagis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar