Summa sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

Tisdagen den 16 oktober!

Närmare oss November!!!!
En natt jag sent glömmer,eller aldrig. Isidor börjar få sin framtänder.
Vid 8 vaknade vi i alla fall vilket betyder att jag sovit något.
Efter lite tårar,kaffe och massor av kallt vatten i ansiktet körde vi......
Isolde till dagis och jag tränade och solade!
Hade glömt hur skönt det är att sola....men inte gllömt hur farligt det är. Sparsamt solande för mig....
När jag kom hem hade Johan börjat vårt "projekt"...skiftar rum uppe och Isidor ska få eget i hopp om bättre sömn. Kanske han väcks av oss?!?! Värt att prova.

Hämtade Isolde på dagis och det va dax för TANDLÄKAREn för henne, hon hade gjort klart för mig att hon troligen INTE skulle gapa.....och berättade att hon kände sig blyg.
Men döm om min förvåning när hon gapade stort och berättade att hon äter lördagsgodis på lördagar. Att hon borstar 2 gånger om dagen!!!

Sen kom Lisa och Aron hit på fika. Kalendern i högsta hugg för att planera lite "Halv 8 hos mig" träffar (ja, det har sannerligen slagit ordentligt i vårt avlånga land). Men vi hade för mycket annat att prata om så vi får träffas igen och planera!
En mysig eftermiddag  som snabbt blev kväll i vårt hus!!!

Nu sover 2 små i sina sängar och modern bör göra det samma. Vågar inte tända ljus i kväll för jag kommer somna snart!!!

Har gjort mitt "dagens mål".....flyttat kläder och fixat lite i rummen. Fortsätter i morgon!!!
Ska ha en fondtapet i Isidors rum...och genast tänkte jag UGGLOR: Vi får se...jag ska nog surfa lite inspiration tror jag!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar