Summa sidvisningar

torsdag 4 oktober 2012

Ändrade planer för dagen!

Sovit en hel natt!
TACK ISIDOR!

Jag fick ändå lite sovmorgon. Johan kom upp för trappan med 2 barn och kunde inte gå rakt upp. Han har så ont i ryggen (njuren säger han)....tror ändå det har med ryggen att göra. Han har så ont så han kan inte äta....DÅÅÅÅÅ har han ont!!! Fy,tycker så synd om honom. Han bekymmrar sig mest för att han ska hålla Military Training pass i kväll....DET är ju ändå en omöjlighet så vad göra!!

Jag får ensam dra till Skövde och fixa presenter.

Isidor sover nu så jag får åka iväg under tiden En snabbsväng alltså...

I kväll kör jag pass, ska bli kul som alltid. Inte fixat nån ny musik än,hoppas datorn vill så jag kan få ihop nåt. Har lovat hjälpa en annan tjej med musik men min mix-program är nåt vajs med....

ALLTID kul med ny musik. SUPERVIKTIG vill jag till och med säga.....med bra musik!
Verkar de flesta hålla med om....

Nu ska jag tvinga min man ringa vårdcentralen!
Fina fina ISOLDE!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar