Summa sidvisningar

fredag 5 oktober 2012

Tar en liten paus....

Nu har jag tagit dagens första paus.
idag har vi haft fullt upp.

Startade ganska sent för att vara VI. Va inte uppe förrän 7.30.
Ringde och sjöng för mormor...
Tog oss till Familjecentralen på sångstund och lek, iväg till mormor för fika.
En liten sväng på stan och Isolde blev kvar hos mormor och jag tog sovande Isidor i vagnen och gick till gymmet. Gränsfall om det går under träningspass idag men sprang en stund och körde 2 övningar. ALLT är bättre än inget ändå!

Gick förbi "frissan" och ska göra om mitt hår på månad då det inte är bra......inte alls. Även hon höll med! Nu får vi se vad vi hittar på då färgen försvinner hela tiden.....

Fredgasmys just nu. Isolde äter salta små kex och jag dricker kaffe.
Det har busats med brorsan en stund nu. Han är hemma efter 1 vecka på skolan, eller 5 dagar.

NU ska vi ta fredag och slappa lite.
Isidor får sova 20 min nu.....

Lite Tv och njuta av mitt sällskap...17 kg vilja och massor av hår. ÄLSKADE unge!!!1


Ser ut som vi alla är lite trötta idag!

Tyvärr är det inte denna färg längre utan grön/grått!!!!


2 kommentarer:

  1. Å vad tråkigt med färgen! Hoppas det blir bättre på måndag! Vart klipper du dig förresten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, faktsikt! Jag har bara fägat håret 1 gång tidigare och även då "gick det ur" snabbt. Jag klipper mig hos Linda på Younik. Toppenbra !!!! Men otur att mitt hår inte riktigt är med på detta....Vi får se på måndag!!! Ha en bra helg!!!

      Radera