Summa sidvisningar

onsdag 3 oktober 2012

Pungchock och slarvig mamma!

Igår när jag skulle sova blev jag så full i skratt.....smsade med en härlig vän. Hon undrade varför jag va vaken ,..vid 22."du kommer bränna dina hjärnceller om du inte sover när barnen sover"...haha. Sen messade vi om en sak och jag sa att min magkänsla bara haft fel en enda gång i 9an på ett matteprov, men då va det min mattelärare som luktade en blandning mellan Läkerol och rakvatten som gjorde mig förvirrad. Håller mina tummar till kramp för denna vän nu... Då meddelade hon att en gång till...."Vid pungchocken"!!! OCH det va ju sant...jag va sååååååååååååå säker på att Isidor va en Lykka ( men om jag fått nu skulle hon hetat Idun). OCH ut kom en PUNG brukar vi skoja....vi skrattar så åt detta!!! Roligare för oss än för er som läser.

Idag har jag varit en USEL mor...jag har glömt ett bvc besök igår...BOEL test!!!! Fick ny tid  idag om 45 min.

Nu har vi tränat och Isidor har varit med lite snygga "damer". Han har hoppat från knä till knä och fått banan och uppmärksamhet. Sen låg han och sprattla lite på golvet.....Gick galant!!!

Nu är dagens träning gjord för kvällen är späckad!

Snabbdusch och ett par clementiner och några munnar kaffe....sen drar vi IGEN...mot BVC och vägning!!!
Så klart det hände igår...jag ångra mig och ville va ljus igen!!!! Men nu ska det va så här.....ett tag!!! TYPISKT MIG!



3 kommentarer:

  1. Tack hjärtat för din tumhållning! Idun är vackert... Se upp för det blå skåpet!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I det skåpet bajsar vi INTE vet du....

      Radera
  2. Det har hänt "misstag" där som vi inte behöver nämna. Det skåpet skiner så blått och fint på utsidan men innuti är det fullsketet... :-)

    SvaraRadera