Summa sidvisningar

fredag 26 oktober 2012

Det är LYCKA i vårt hem!!!

Nu har jag fått alla mina bilder jag "gjort"....Jo,då jag har både fotat,redigerat och fixat med dom. Jättenöjd är jag!

Nu har vi satt oss framför Tv,n en stund för Isolde behövde liten vila. Hon ska bada med pappa idag. Isidor sover nu så vi får en egen liten tid här!
Pappa Johan grejar med "vår bil". Nu är det klart.....Å,shit så snygg den ÄRRRRRR!!!!
Nu kommer väl jag inte få tillbringa så mycket tid i den då Johan tycker jag är en "urusel" förare och verkar mest skrämd när jag kör och han sitter i bak. Kanske jag är en aning disträ....men jag har koll!
Jag tycker själv han kör som en "kratta"....ni fattar kanske!

Idag har vi inte gjort många "knop".
Isolde och jag har hämtat tapeter till Isidors rum precis,.

Dax för mig att piggna till inför träning.
Tyvärr börjar jag nog bli lite förkyld så jag snabbar mig innan den kommer ordentligt!!!!

Johan är nu lycklig som ett barn på jul som just fått sin bilbana hemma här, själv svettas jag inför priset på en bil ...och jag ser mig ha ett Guldläge för förhandling om Ullared,Köksbord och nya jeans!!!!

Han "ÄR med Bil"!!!!!!




Ni ser glädjen i vårt hem.....Hade ni sett Johan hade det varit samma segerdans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar