Summa sidvisningar

fredag 19 oktober 2012

Gubben i lådan och äventyr med brorsan!

Fredagsmyset här känns lite avslutat nu. Storebror och flickvän gick upp på rummet, Johan fick äran att läsa bok...Isidor sover.

Fredag brukar betyda sång på Familjecentralen,så även idag.
Många barn och mycket sång,Isidor blir helt utmattad efter!

Skjutsade storebror till farmor och farfar då han idag skulle stycka...ÄLGEN!
Och hem fick vi oxå massa älgkött. Jag kommer få googla,jag inser det!!!!

Ett bra träningspass fick jag till idag, har träningsvärk från gårdagen så det va lite att värma upp idag.

Johan stod i dörren och skulle träna med "träningskompis" idag...deras pass är något längre än mina :o)))
Idag kom Isoldes nya bilstol...i en låda som blev dagens bästa grej. En stor låda som det byggdes koja i. Tror pappan tyckte det va lika kul han.

Tacopaj hos oss , inget ovanligt på helgen!
Åååå så gott det är!!!! På ICA frågade kassörskan om hela stan äter detta på fredagar. KAN va så....

Nu i kväll fick Isolde gå med brorsan och flickvän till Konsum och köpa godis.
Trodde jag skulle gråta mig hes när jag såg denna lilla loppa i allväderstövlar och mössa på svaj mellan dessa två stora. Såååå stolt!!!!!!
Hem kom dom sen med en lite godispåse med godis som inte va nåt för mig. Bra,dåligt....vet inte!!!

Johan surfar sina bilar...jag verkar intresserad.....fast börjar så smått bli det. Här om dagen tog jag en bild på en skit snygg bild och skickade till honom....det är en stor grej hos oss!!!! :o))




Isidor i lådan!!!

Pappatid!!!!
Ber om ursäkt för mina felstav här och där, jag ha inte dyslexi men skriver ruskigt snabbt och slarvar + lite kladd bland tangenterna. Ni får ha tålamod men jag ska bättra mig...eller läsa igenom innan jag trycker på skicka!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar