Summa sidvisningar

onsdag 24 oktober 2012

VISST finns en Gunilla!

En sån skön morgon jag haft!
Eller både delar om jag funderar lite Ringt några tunga samtal som kräver att jag är knivskarp,skärpt och lugn. Känner mig lite så där tömd ...men det gick galant!
Jag är rätt ute, jag gör rätt. En lättnande suck.....Jag visste väl det...egentligen..men ibland måste man få lite "in-put"! Jag omger mig av kloka människor!!!

Jag kollar Efter 10 och väntar på att Isidor ska vakna, han har sovit i över 2 timmar och jag tänkte fika med min mamma vid 11 men tänker inte väcka honom....så vi kanske blir hemma!

Jag har hunnit cykla 40 minuter på morgonen. Så smidigt!
Idag blir det "bara" den träningen.

Såg ni i går, "fruarna"????
Vi skrattade och skämdes här i vår egen Tv soffa. Men sen funderade jag lite...vad hemskt egentligen? Det är ju vuxenmobbing ....trots att kvinnan är galen på riktigt så vinklas det ganska illa. OM nu detta är ett program på riktigt!!!
Vuxna männsikor som driver på , på ett sätt som är en aning över gränserna anser jag.
Hon får mig skraj som bara den denna Gunilla och man undrar om hon finns, om hon KAN fungera ens i sin trädgård....
Sen kom jag på att HON finns bland oss alla, tror vi alla känner till nån med Gunilla-drag på ett eller annat sätt!
Jag gör det, men tack å lov bara en enda. En sån som får mina hår på benen att ställa sig upp...
Min Gunilla skiljer sig väl ganska mycket till det yttre...där vinner Gunilla i sin Galmour med hästlängder.


Men Gunillorna är inte många!

Kära lilla barn vad du sover!
Jodå, jag står ut i mitt mörka JAG än.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar